Dér-Göndöcs Maja (2017) A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02.. Download (2MB) |
|
|
PDF
Titkosítási engedély_Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Luxusparfüm, Dolce&Gabbana, Marketingstratégia |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 02. 09:34 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

