A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája

Dér-Göndöcs Maja (2017) A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY_Szakdolgozat.pdf] PDF
Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási engedély_Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY.pdf] PDF
Titkosítási engedély_Dér-Göndöcs Maja_C2GPDY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (122kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Luxusparfüm, Dolce&Gabbana, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 02. 09:34
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet