The effects of television advertising on children aged between 3-7

Esztergályos Kata (2017) The effects of television advertising on children aged between 3-7. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Esztergályos-Kata-Szakdolgozat.pdf] PDF
Esztergályos-Kata-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A televízó reklámok hatása a 3-7 éves korú gyermekekre

Angol cím

The effects of television advertising on children aged between 3-7

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Commerce and Marketing (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Children, Effects of advertising, Marketing, Parents, Effects on behavior
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 07. 13:37
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 16. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet