A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai

Vass Ádám (2017) A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLDOZAT - Vass Ádám.pdf] PDF
SZAKDOLDOZAT - Vass Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of ÁTIRATOK - Vass Ádám.pdf] PDF
ÁTIRATOK - Vass Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (982kB)
[thumbnail of Magyar kérdőív - Adatbázis xls.xlsx] Microsoft Excel
Magyar kérdőív - Adatbázis xls.xlsx
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (60kB)
[thumbnail of Német kérdőív - Adatbázis xls.xlsx] Microsoft Excel
Német kérdőív - Adatbázis xls.xlsx
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (29kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Politikai marketing, Tömegkommunikáció, Marketingkommunikáció , Hatásvizsgálat, Tömegmédia, Tömegpszichológia
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2017. Dec. 02. 09:24
Last Modified: 2018. May. 02. 11:04

Actions (login required)

View Item View Item