Vass Ádám (2017) A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLDOZAT - Vass Ádám.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
ÁTIRATOK - Vass Ádám.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (982kB) |
|
Microsoft Excel
Magyar kérdőív - Adatbázis xls.xlsx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (60kB) |
|
Microsoft Excel
Német kérdőív - Adatbázis xls.xlsx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (29kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Politikai marketing, Tömegkommunikáció, Marketingkommunikáció , Hatásvizsgálat, Tömegmédia, Tömegpszichológia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 02. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 02. 11:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |