Bodonyi Boglárka (2017) A Decathlon magyarországi vállalatának stratégia váltása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bodonyi Boglárka_Szakdolgozat_4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SS1503P07017112110020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (190kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Decathlon, Stratégia váltás, vállalat, Tízpróba Magyarország Kft. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 08:12 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 28. 15:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |