From corporate culture to training: Comparing the influence of the mother companies within the automobile industry

Csima Brigitta (2017) From corporate culture to training: Comparing the influence of the mother companies within the automobile industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Csima Brigitta_DissertationBGE_Rep.pdf] PDF
Csima Brigitta_DissertationBGE_Rep.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Automotive industry, Corporate culture, Trainings, Mother companies, Influence, Comparison
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 09:56
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 19. 15:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet