Radnai Viktória (2017) Psychological effects of advertising on schoolchildren and teenagers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Dissertation végleges.pdf Download (2MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban olyan témákat feszegetek, hogy a reklámozás hogyan nőtte ki magát a jelen formájára, milyen hatással van az agyra, és hogyan befolyásolják a tudatalattinkat. Célom, hogy megtudjam, hogyan irányítja a gyerekeket a média, a reklámok jó irányba viszik őket, vagy jó felé halad a Z generáció.
Magyar cím
A reklámozás pszichológiai hatásai az iskolásokra és a tinédzserekre
Angol cím
Psychological effects of advertising on schoolchildren and teenagers
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Effects of advertising, Social media, Children, Online advertisements, Instagram |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 05. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 19. 14:03 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/13316 |
Actions (login required)
Tétel nézet |