Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)

Kiss Dávid (2017) Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kiss_Dávid_TRJMCJ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kiss_Dávid_TRJMCJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing , Turisztikai vállalkozások, Online programmagazin
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 30. 13:56
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 09. 12:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet