Dao Ha Marianna Thai (2017) Sexuality in marketing communication and its effect on cunsumers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation-Dao-Ha-Marianna-Thai.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (10MB) |
Magyar cím
Szexualitás a marketing kommunikációban és a hatásai a fogyasztókra
Angol cím
Sexuality in marketing communication and its effect on cunsumers
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Shocking advertising |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 12:25 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 19. 15:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |