Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra

Szabadi Alexandra (2017) Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat végleges -Szabadi Alexandra.pdf] PDF
Szakdolgozat végleges -Szabadi Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Pszichológia, Digitális hirdetés, Integrált kampány, Befolyásolás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 08:48
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 23. 12:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet