„Urlaub in Österreich – Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonysága Magyarországon Zell am See és Osttirol példáján keresztül

Fekete Barbara (2017) „Urlaub in Österreich – Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonysága Magyarországon Zell am See és Osttirol példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fekete Barbara szakdolgozat kész.pdf] PDF
Fekete Barbara szakdolgozat kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az Österreich Werbung Kft. által menedzselt "Urlaub in Österrecih - Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonyságát vizsgálja. Az értekezés szekunder és primer kutatásból áll. A primer kutatás keretében kvalitatív is kvantitatív kutatási módszert is alkalmaztam. Két mélyinterjú készült annak érdekében, hogy a kínálati oldalról minél inkább pontos képet kapjak. Online kérdőív segítségével zajlott a fogyasztói oldal vizsgálata. Hólabda módszer segítségével 150-en töltötték ki a kérdőívet. A szakdolgozat két hipotézise: Hipotézis 1: Az ÖW Kft. márkamenedzsmentje nem veszi figyelembe a magyar fogyasztói szokásokat. Hipotézis 2: A célterületmárkák arculatának megjelenése egymáshoz nagyon hasonló, ezért könnyen összetéveszthetők, ezáltal kevésbé hatékonyak. A kutatások eredményeinek segítségével kísérletet teszek a hipotézisek elfogadására vagy elutasítására.

Magyar cím

„Urlaub in Österreich – Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonysága Magyarországon Zell am See és Osttirol példáján keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás alapképzés (távoktatás magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkamenedzsment, Urlaub in Österreich, desztinációmárka, Márkaérték, Külföldi utazási szokások, Turizmus trendek, célcsoportmeghatározás, márkamenedzsment hatékonyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 29. 12:48
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 08. 14:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet