Závodi Péter (2017) Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Zavodi_repozitorium.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (245kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (397kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM rendszerek, CRM előnyei, CRM bevezetésének hatásai |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Závodi Péter |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 28. 13:56 |
Utolsó módosítás: | 2017. Nov. 28. 13:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |