Tóth Kata Krisztina (2017) The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Toth Kata AZS6R0 Dissertation.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (588kB) |
Angol cím
The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 5-star Hotel, millennial, Branding, brand loyalty, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 29. 08:23 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 17:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |