The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers

Tóth Kata Krisztina (2017) The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Toth Kata AZS6R0 Dissertation.pdf] PDF
Toth Kata AZS6R0 Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (588kB)

Angol cím

The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 5-star Hotel, millennial, Branding, brand loyalty, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 29. 08:23
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 17:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet