Das Geheimnis der Gästezufriedenheit in einem 5-Sterne-Hotel - Gastronomische Vielfalt im Palais Hansen Kempinski Wien

Kiss Jennifer (2017) Das Geheimnis der Gästezufriedenheit in einem 5-Sterne-Hotel - Gastronomische Vielfalt im Palais Hansen Kempinski Wien. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kiss_Jennifer_végleges (1).pdf] PDF
Szakdolgozat_Kiss_Jennifer_végleges (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2050. November 27..

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Diese Diplomarbeit versucht die breitgefächerten gastronomischen Einheiten des ausgewählten Hotels zu präsentieren und deren Marktfähigkeit zu erweisen. Palais Hansen Kempinski Wien verfügt über solche Services, welche der restlosen Vollziehung der Gästewünsche dienen. Weiterhin wird es erörtert, dass die online Erfahrungsberichte eine wichtige Entscheidungshilfe für potenzielle Kunden geworden sind.

Magyar cím

A vendégelégedettség titka egy ötcsillagos hotelben - sokszínű gasztronómia a bécsi Kempinski Hotelben

Angol cím

The secret of satisfied guests in a luxury hotel - various gastronomy in Palais Hansen Kempinski Vienna

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 5-Sterne-Hotel, Hotellerie, Gastronomie, Luxushotelek, Palais Hansen Kempinski Wien
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 28. 15:02
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 27. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet