Kiss Jennifer (2017) Das Geheimnis der Gästezufriedenheit in einem 5-Sterne-Hotel - Gastronomische Vielfalt im Palais Hansen Kempinski Wien. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kiss_Jennifer_végleges (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2050. November 27.. Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Diese Diplomarbeit versucht die breitgefächerten gastronomischen Einheiten des ausgewählten Hotels zu präsentieren und deren Marktfähigkeit zu erweisen. Palais Hansen Kempinski Wien verfügt über solche Services, welche der restlosen Vollziehung der Gästewünsche dienen. Weiterhin wird es erörtert, dass die online Erfahrungsberichte eine wichtige Entscheidungshilfe für potenzielle Kunden geworden sind.
Magyar cím
A vendégelégedettség titka egy ötcsillagos hotelben - sokszínű gasztronómia a bécsi Kempinski Hotelben
Angol cím
The secret of satisfied guests in a luxury hotel - various gastronomy in Palais Hansen Kempinski Vienna
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 5-Sterne-Hotel, Hotellerie, Gastronomie, Luxushotelek, Palais Hansen Kempinski Wien |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 28. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 27. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |