A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva

Szabó Szonja (2017) A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SzabóSzonja_A közösségi média hatása2017.pdf] PDF
SzabóSzonja_A közösségi média hatása2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Social média, Kis- és középvállalkozások, Art by Heart
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 10:11
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet