A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon

Zugor Enikő (2017) A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of végleges szakdolgozat.pdf] PDF
végleges szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: YouTube, Vásárlói döntés, Véleményvezér, Z generáció
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2017. Nov. 30. 09:22
Last Modified: 2018. May. 03. 11:08

Actions (login required)

View Item View Item