A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon

Zugor Enikő (2017) A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of végleges szakdolgozat.pdf] PDF
végleges szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: YouTube, Vásárlói döntés, Véleményvezér, Z generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 30. 09:22
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 03. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet