The role of promotion in the OLED product category

Takács György (2017) The role of promotion in the OLED product category. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Takacs Gyorgy _ Dissertation_The role of promotion in the OLED product category.pdf] PDF
Takacs Gyorgy _ Dissertation_The role of promotion in the OLED product category.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

The role of promotion in the OLED product category

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: LG Electronics, Marketing, OLED, commerce, promotion, role of promotion, premium product
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 27. 12:00
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 19. 14:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet