A Sziget Fesztivál marketingkommunikációja a Z generáció számára

Nagy Ágnes Nóra (2017) A Sziget Fesztivál marketingkommunikációja a Z generáció számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációja a Z generáció számára_repozitórium.pdf] PDF
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációja a Z generáció számára_repozitórium.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sziget Fesztivál, Marketingkommunikació, Z generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Ágnes Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 27. 09:07
Utolsó módosítás: 2017. Nov. 27. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet