Experiential marketing in building a brand - The future of event organization

Laki Melinda (2017) Experiential marketing in building a brand - The future of event organization. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation_Laki Melinda.pdf] PDF
Dissertation_Laki Melinda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (981kB)

Magyar cím

Élménymarketing a brand építésben - A rendezvényszervezés jövője

Angol cím

Experiential marketing in building a brand - The future of event organization

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Experiential Marketing, Event Management, Forbes Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 11:05
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 19. 13:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet