Laki Melinda (2017) Experiential marketing in building a brand - The future of event organization. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_Laki Melinda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (981kB) |
Magyar cím
Élménymarketing a brand építésben - A rendezvényszervezés jövője
Angol cím
Experiential marketing in building a brand - The future of event organization
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Experiential Marketing, Event Management, Forbes Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 01. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 19. 13:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |