The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)

Papp Richard (2017) The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation, Richard Papp.pdf] PDF
Dissertation, Richard Papp.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Front Office részleg hozzájárulása a szálloda sikerességéhez (A Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján át demonstrálva)

Angol cím

The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Benke Eszter
NEM RÉSZLETEZETT
PhD, College Professior, Linguistic Department

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: contribution, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, Front Office, Success, employee attitude
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 30. 13:55
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet