Papp Richard (2017) The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation, Richard Papp.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Front Office részleg hozzájárulása a szálloda sikerességéhez (A Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján át demonstrálva)
Angol cím
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | contribution, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, Front Office, Success, employee attitude |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 30. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |