How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel: The case study of Holiday Inn Express Slough

Simon Mária (2017) How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel: The case study of Holiday Inn Express Slough. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissrtation-Márta Simon 2017 .pdf] PDF
Dissrtation-Márta Simon 2017 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: budget hotel , brand loyalty, loyalty programme
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 27. 12:14
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 16:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet