Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül

Juhász Mirella Vanda (2017) Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Juhasz_Mirella-Panaszkezeles bemutatasa a Four Seasons Front Desk peldajan keresztul.pdf] PDF
Juhasz_Mirella-Panaszkezeles bemutatasa a Four Seasons Front Desk peldajan keresztul.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: panaszkezelés, vendégelégedettség, front office recepció
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2017. Nov. 27. 12:07
Last Modified: 2018. May. 02. 14:38

Actions (login required)

View Item View Item