A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében

Markó Cintia (2017) A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf] PDF
Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Tchibo Budapest Kft., Fogyasztói elégedettség, Marketing , Kávépiac, Magyarország
Depositing User: Users 2342 not found.
Date Deposited: 2017. Nov. 23. 11:41
Last Modified: 2018. May. 30. 14:15

Actions (login required)

View Item View Item