Markó Cintia (2017) A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Hungarian title
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Tchibo Budapest Kft., Fogyasztói elégedettség, Marketing , Kávépiac, Magyarország |
Depositing User: | Users 2342 not found. |
Date Deposited: | 2017. Nov. 23. 11:41 |
Last Modified: | 2018. May. 30. 14:15 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |