A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében

Markó Cintia (2017) A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf] PDF
Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tchibo Budapest Kft., Fogyasztói elégedettség, Marketing , Kávépiac, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 23. 11:41
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 30. 14:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet