Markó Cintia (2017) A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Markó_Cintia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Tchibo Budapest Kft., Fogyasztói elégedettség, Marketing , Kávépiac, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 23. 11:41 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 30. 14:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |