An investigation of social media use in official destination marketing and UGC: the case of Budapest

Suzacq Decillis Victor (2017) An investigation of social media use in official destination marketing and UGC: the case of Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation_Victor_Suzacq.pdf] PDF
Dissertation_Victor_Suzacq.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, destination image, tourism marketing , Budapest
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 24. 09:30
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 16:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet