Mácsai Dorottya (2017) A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat M.D.A. 2017.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (23MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásminőségének felmérése és ezek javítására vonatkozó lehetőségek feltárása. Részletesen körbejárom és bemutatom a szolgáltatással, minőséggel, vevői elégedettséggel, szolgáltatásmarketinggel és szolgáltatásminőséggel kapcsolatos témákat, majd saját kutatásomat és annak eredményeit ismertetem. Célom a WizzAir szolgáltatások kritikus pontjainak megkeresése volt, majd javaslatok tétele a ezek jobbá tételére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Wizzair, Fapados légitársaság, Szolgáltatás, Minőségfejlesztés, Elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 24. 09:28 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 02. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |