A Front Office személyzettel szemben támasztott követelmények változása az 1980-as évektől napjainkig a Novotel és a Mercure brand példája alapján

Havasi Henriett Anett (2017) A Front Office személyzettel szemben támasztott követelmények változása az 1980-as évektől napjainkig a Novotel és a Mercure brand példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: személyzet, követelmény, követelményváltozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 21. 12:36
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 12. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet