Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül

Kecskés Anita (2017) Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat (Kecskés Anita-NQIAQC).pdf] PDF
Szakdolgozat (Kecskés Anita-NQIAQC).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: turizmus, marketing, turizmusmarketing, szállodaipari marketing, Aquaworld Resort Budapest
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 27. 11:44
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 12. 11:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet