Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája

Mészáros Klaudia (2017) Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Mészáros Klaudia_Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája.pdf] PDF
Mészáros Klaudia_Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. November 16..

Download (2MB)

Magyar cím

Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Webáruház, webshop, E-kereskedelem, Környezettudatosság, Kutyafelszerelés, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 17. 10:06
Utolsó módosítás: 2018. Jan. 02. 13:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet