A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből

Tóth Noémi Fanni (2017) A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat kész.pdf] PDF
Szakdolgozat kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A családos szegmensnek az utazásaik alatt külön igényei vannak, náluk más a fontossági sorrend, mint a párban, gyermek nélkül utazóknál. A szakdolgozatomhoz a családosok igényeit vizsgáltam, amelyek egy nyaralásnál fennállnak. A szállodák gyerek- és családbarát kínálatán kívül fontos az utazási, a repülési feltételek elemzése is, valamint az adott célterület földrajzi és társadalomszociológiai adottságairól sem szabad megfeledkezni, hiszen a családosok általában alapos megfontolás után választanak nyaralási úti célt. A családosokra az erre „szakosodott” szállodák meglehetősen jól fel vannak készülve: kínálnak animációt, gyerekmegőrzést, van külön gyermekmedencéjük, játszóterük, játszószobájuk, vagy rendelkeznek akár kisbabák befogadására is alkalmas eszközökkel, mint a rácsos babaágy, az etetőszék. Szakdolgozatomban a NUR Neckermann Kft. 2017-es nyomtatott árualapját vizsgáltam a családosoknak fontos szempontok szerint.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Neckermann, Családbarát, árualap, Kínálat, Katalógus elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 16. 12:35
Utolsó módosítás: 2018. Jan. 02. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet