Tóth Noémi Fanni (2017) A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A családos szegmensnek az utazásaik alatt külön igényei vannak, náluk más a fontossági sorrend, mint a párban, gyermek nélkül utazóknál. A szakdolgozatomhoz a családosok igényeit vizsgáltam, amelyek egy nyaralásnál fennállnak. A szállodák gyerek- és családbarát kínálatán kívül fontos az utazási, a repülési feltételek elemzése is, valamint az adott célterület földrajzi és társadalomszociológiai adottságairól sem szabad megfeledkezni, hiszen a családosok általában alapos megfontolás után választanak nyaralási úti célt. A családosokra az erre „szakosodott” szállodák meglehetősen jól fel vannak készülve: kínálnak animációt, gyerekmegőrzést, van külön gyermekmedencéjük, játszóterük, játszószobájuk, vagy rendelkeznek akár kisbabák befogadására is alkalmas eszközökkel, mint a rácsos babaágy, az etetőszék. Szakdolgozatomban a NUR Neckermann Kft. 2017-es nyomtatott árualapját vizsgáltam a családosoknak fontos szempontok szerint.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Neckermann, Családbarát, árualap, Kínálat, Katalógus elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Nov. 16. 12:35 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jan. 02. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |