A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca

Kiss Zoltán (2017) A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A labdarúgás mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca.pdf] PDF
A labdarúgás mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: labdarúgás, befektetők, játékospiac, fogyasztói piac
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 13. 11:10
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 12. 13:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet