A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei

Szakál Szabina (2017) A digitális tábla projekt fontosabb jellemzői, tapasztalatai, eredményei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of 11614_szakál_szabina_2017jún_titkos.pdf] PDF
11614_szakál_szabina_2017jún_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029.

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

A záró dolgozatomban ismertettem a Media Markt, mint kereskedelmi egység létrejöttét, szolgáltatásait, céljait. A következő egységben bemutattam a digitális fejlődést, a mobil információs társadalmat. Ismertettem a digitális táblák fogalmát, technikai tulajdonságait. Ma már szinte minden oktatási intézményben található interaktív tábla, ezek működését és hasznosságát vizsgáltam. Elmondható, hogy a Z generáció számára nélkülözhetetlen a digitális eszközök használata, így igény volt a digitális oktatás kialakulására. Kapcsolódóan vizsgáltam az oktatásban a digitális átalakuláshoz szükséges újfajta módszertant. Nyugat Európában már szinte minden üzlet digitális táblákat használ, ami egyre inkább kezd elterjedni Magyarországon is. Leginkább kiemelhető az átállás a Tesco és a Media Markt áruházakban. SWOT analízissel vizsgáltam a digitális ártáblák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, veszélyeit. Kérdőíves kutatással vizsgáltam a zalaegerszegi Media Marktban megvalósuló digitális tábla projektet. Interjút készítettem az oktatási intézményekben és kereskedelmi egységekben használt digitális táblákkal kapcsolatban egyaránt. Elmondható, hogy mindkét féle táblának óriási előnyei vannak, a jövő eszközei, viszont ki kell küszöbölni bizonyos problémákat, hogy kevésbé legyenek sérülékenyebb, és hosszabb időtartamra életképesek legyenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Közgazdasági és Módszertani Intézeti Osztály

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: digitális tábla, digitális oktatás, Media Markt, kereskedelem, interjú, projekt
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó G. Tibor
Rekord készítés dátuma: 2017. Jún. 12. 11:03
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 28. 16:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet