Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül

Kobela Lilla (2017) Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kobela Lilla végleges.pdf] PDF
Kobela Lilla végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 31..

Download (1MB)

Magyar cím

Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Online Marketing , Marketing , Online marketing eszköz elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 24. 14:32
Utolsó módosítás: 2017. Júl. 03. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet