Kobela Lilla (2017) Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kobela Lilla végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 31.. Download (1MB) |
Magyar cím
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing , Marketing , Online marketing eszköz elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 24. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2017. Júl. 03. 13:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |