Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra

Plander Benedek (2017) Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Plander Benedek projektmunka CGUBG7.pdf] PDF
Plander Benedek projektmunka CGUBG7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, Opel Southeast Europe Kft., Online Marketing , AUTÓIPAR, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 23. 08:09
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 27. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet