A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban

Nagy Evelin (2017) A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of nagy_evelin_projektmunka.pdf] PDF
nagy_evelin_projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Környezettudatosság, Fenntarthatóság, kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Evelin
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 22. 15:15
Utolsó módosítás: 2018. Már. 03. 12:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet