Omni-Channel Retailing – Begriff, Säulen des Omni-Channel unter besonderer Berücksichtigung des Online Shopping Verhaltens

Sövény Nóra (2017) Omni-Channel Retailing – Begriff, Säulen des Omni-Channel unter besonderer Berücksichtigung des Online Shopping Verhaltens. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of bachelorarbeit-omni-channelretailing2017-norasoeveny21052017.pdf] PDF
bachelorarbeit-omni-channelretailing2017-norasoeveny21052017.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem és Marketing

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sólyom Csaba
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Säulen des Omni Channel
Felhasználói azonosító szám (ID): Ms. Sövény Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 22. 10:04
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 22. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet