Sövény Nóra (2017) Omni-Channel Retailing – Begriff, Säulen des Omni-Channel unter besonderer Berücksichtigung des Online Shopping Verhaltens. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
bachelorarbeit-omni-channelretailing2017-norasoeveny21052017.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem és Marketing
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Säulen des Omni Channel |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ms. Sövény Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 22. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 22. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |