A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva

Moldván Beatrix Ágnes (2017) A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka2017május.pdf] PDF
Projektmunka2017május.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Best Jacaranda Szálloda, Public Relations, Szálloda - Szállodaipar - Hotel
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 22. 13:09
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 27. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet