A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában

Molnár Nanetta (2017) A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of -5-Projektmunka-Molnár-Nanetta-A-vevőelégedettség-és-a-lojalitás-kapcsolata-a-nonprofit-szervezetek-szférjában (1).pdf] PDF
-5-Projektmunka-Molnár-Nanetta-A-vevőelégedettség-és-a-lojalitás-kapcsolata-a-nonprofit-szervezetek-szférjában (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: non profit szervezet, civil szervezet, lojalitás, vevőelégedettség, marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 20. 11:33
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 27. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet