Molnár Nanetta (2017) A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
-5-Projektmunka-Molnár-Nanetta-A-vevőelégedettség-és-a-lojalitás-kapcsolata-a-nonprofit-szervezetek-szférjában (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (FOSZK)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | non profit szervezet, civil szervezet, lojalitás, vevőelégedettség, marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 20. 11:33 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jún. 27. 15:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |