Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül

Kiss Réka Eszter (2017) Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kiss Réka végleges.pdf] PDF
Kiss Réka végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2037. Május 19..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Kampány, Kampánytervezés, Kreatív tervezés, Médiatervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 19. 12:48
Utolsó módosítás: 2017. Júl. 03. 13:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet