A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása

Takács Péter (2017) A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of TAKÁCS PÉTER SZAKDOGA.pdf] PDF
TAKÁCS PÉTER SZAKDOGA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of titkos.pdf] PDF
titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (225kB)

Magyar cím

A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Red Bull, SBM, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Takács Péter
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 14:14
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 18. 14:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet