Takács Péter (2017) A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
TAKÁCS PÉTER SZAKDOGA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
titkos.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (225kB) |
Magyar cím
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Red Bull, SBM, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Takács Péter |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 18. 14:14 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 18. 14:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |