Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia

Manvelyan Elmira (2014) Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cross_Cultural_Difference_in_Global_Advertising_new.pdf] PDF
Cross_Cultural_Difference_in_Global_Advertising_new.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Global advertising, Communication, Marketing Mix, Kotler
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 12. 08:37
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 16. 13:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet