Lőrincz Kata (2014) The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Possibility, Transdanubian, Equestrian Tourism, Mary Trail |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 11. 16:52 |
Utolsó módosítás: | 2015. Már. 24. 14:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |