Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben

Czapkó Fruzsina (2017) Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Belső konfliktusok kezelés az NH Budapest Hotelben.pdf] PDF
Belső konfliktusok kezelés az NH Budapest Hotelben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (758kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámat a belső konfliktuskezelésről írtam, kitértem benne többek között arra, hogy mi a kommunikáció, ezen kívül körbe jártam a konfliktust is, és több példán át elemeztem, hogy milyen egy jó és egy rossz kimenetelű konfliktus. Két kutatási módszerem volt, a kérdőíves kutatás és a mélyinterjú. Mindezt összegezve a végén, levontam a végső következtetést és javaslatokat tettem arra, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat még jobban kezelni.

Magyar cím

Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus, oktatási és oktatástámogatási koordinátor

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Konfliktus, Kommunikáció, Konfliktus kezelése, Konfliktus elemzés, Konfliktus feltételei
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 14:50
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 30. 14:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet