Czapkó Fruzsina (2017) Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Belső konfliktusok kezelés az NH Budapest Hotelben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (758kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a belső konfliktuskezelésről írtam, kitértem benne többek között arra, hogy mi a kommunikáció, ezen kívül körbe jártam a konfliktust is, és több példán át elemeztem, hogy milyen egy jó és egy rossz kimenetelű konfliktus. Két kutatási módszerem volt, a kérdőíves kutatás és a mélyinterjú. Mindezt összegezve a végén, levontam a végső következtetést és javaslatokat tettem arra, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat még jobban kezelni.
Magyar cím
Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Konfliktus, Kommunikáció, Konfliktus kezelése, Konfliktus elemzés, Konfliktus feltételei |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 18. 14:50 |
Utolsó módosítás: | 2017. Aug. 30. 14:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |