Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál

Cvijovic Lídia (2017) Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Cvijovic Lídia.pdf] PDF
Projektmunka_Cvijovic Lídia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, Startup , Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolat, Rendi.hu
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 13:46
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 26. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet