A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében

- Sterl Alexandra (2017) A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sterl_Alexandra_szakdolgozat_nyilatkozat.pdf] PDF
Sterl_Alexandra_szakdolgozat_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (973kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

BGFEE00NBPS

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Munkáltatói márka, Generációk, Employer branding
Felhasználói azonosító szám (ID): Sterl Alexandra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 08:58
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 18. 08:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet