- Sterl Alexandra (2017) A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Sterl_Alexandra_szakdolgozat_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (973kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Munkáltatói márka, Generációk, Employer branding |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Sterl Alexandra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 18. 08:58 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 18. 08:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |